top of page

KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE A KAMPANĚ

92

Od roku 1992

Klient: MMR ČR

Zakázka: Komunikační kampaň Českého systému kvality služeb

Příklad: Nejprve jsme zvítězili ve výběrovém řízení na zpracování průzkumů veřejného mínění, vypracování marketingové strategie a vytvoření značky a loga Českého systému kvality služeb cestovního ruchu.

 

O dva roky později jsme realizovali marketingovou kampaň zaměřenou na oslovení subjektů cestovního ruchu a na podporu značky Q. V jejím rámci jsme připravili inzerci, PR výstupy, zorganizovali odborné semináře a společenská setkání, zpracovali případové studie, fotografovali a natáčeli videoreportáže, vytvářeli propagační brožury, merkantilní tiskoviny a dodali reklamní dárky.

Grafický design

GRAFICKÝ DESIGN

92

Od roku 1992

Ocenění: Zlatý středník, Nejlepší výroční zpráva roku (Czech Top 100), Nejlepší kalendář roku, Reklamní taška roku, Fotografická publikace roku. 

Naše grafické studio připravilo během více než dvacetileté existence nespočet realizací, za něž jsme získali řadu prestižních oborových ocenění. Patříme mezi tři největší společnosti na domácím trhu, které se specializují na přípravu výročních zpráv. Vytváříme loga a manuály jednotného vizuálního stylu (Corporate Design).

 

Reference: Allianz, ČEPS, ČEZ, Česká průmyslová zdravotní pojišťovna, Český systém kvality služeb, Hotelové domy Jana Bechera, Imperial Karlovy Vary, Ministerstvo pro místní rozvoj, SÚRAO, Škoda Power, Lesy ČR, Mefisto Software, Metalimex, Profi Credit, Plzeňský Prazdroj, Raiffeisenbank, Skupina Unipetrol, VSB (Hochtief), LG, Pioneer Investments, ZAT (automatizace technologických procesů)

Marketingové projekty

OD MYŠLENKY PO REALIZACI

98

Od roku 1998

Klient: Grand hotel Zvon České Buďejovice

Zakázka: Tvorba a komunikace nového gastronomického konceptu restaurace

Příklad: Pro PUOR restauraci českobudějovického Grand hotelu Zvon jsme vytvořili nový marketingový koncept stravování české a rakouské farmářská kuchyně. Ten jsme medializovali jak na tiskové konferenci v pražském hotelu Jalta, tak prostřednictvím spolupráce s novináři zaměřenými na gastronomii. Vytvořili jsme nejen nové logo restaurace, ale také obsahovou i grafickou podobu jídelního lístku, propagačních materiálů a webových stránek. Dále jsme vytvořili image fotografie restaurace a jídel, při jejichž fotografování jsme se podíleli i na food stylingu, kterým se řídí kuchaři restaurace. Tváří kampaně se stal hokejový brankář Roman Turek, mistr světa z Vídně 1996 a vítěz Stanley Cup 1999.

 

Dnes vedle tradičních českých a rakouských jídel tvoří farmářská kuchyně 50 % denní nabídky restaurace. Ta byla rozšířena o bistro rychlého občerstvení, které nabízí návštěvníkům Českých Budějovic zdravou a chutnou alternativu k nabídce fast food jídelen.

www.zvon-cb.cz

Umění pro firmy

VÝSTAVY A SYMPOSIA

03

Od roku 2003

Klient: Plzeňský Prazdroj

Zakázka: Kampaň a výstava Prazdroj české kultury

Příklad: K propojení obchodních, marketingových a komunikačních aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj jsme vymysleli claim Součást české kultury, se kterým jsme pracovali při tvorbě inzerce, POS materiálů, firemních profilů a dalších publikací. Na podporu tohoto claimu jsme připravili a realizovali výstavu Prazdroj české kultury – umění inspirované pivem. Výstava představila výtvarná, literární a filmová díla 41 umělců 20. a poč. 21. století 9 536 návštěvníkům. K výstavě jsme vydali reprezentativní katalog. Komunikační mix složený z rozhlasové, tiskové a venkovní reklamy jsme doplnili distribucí námi vytvořené speciální sady pivních tácků s pozváním na výstavu, které se rychle staly oblíbeným sběratelským předmětem. Hospodářské noviny věnovaly výstavě 1/3 titulní strany a 1/3 kulturní rubriky. Příspěvek o výstavě přineslo i celoevropské satelitní vysílání Deutche Welle. Celkem bylo v médiích publikováno 118 příspěvků. Obrazové motivy z pivních tácků využila značka Pilsner Urquell pro své marketingové účely a dodnes je používá k výzdobě PUOR restaurací.

bottom of page